söndag 19 maj 2013

S som slö, sjuk, sömnig, springa, shopping och mycket annat!

Ja då var det dags igen, Olivia har blivit dunder förkyld. Ögonen rinner, näsan rinner och hon är allmänt gnällig och vill inte äta. Så just nu sover hon och Raffe i soffan.
Vi har varit på snabbvisit på väla idag och hämtade Patrice startnummer till Kalvinknattet på onsdag. Sen köpte vi några nya skor på skopunkten, en keps till Olivia och en ny klänning till Patrice som hon har på sig nu när hon är på kalas hos sin dagis kompis Liam. Ska gå och hämta henne kl 16, och jag saknar henne redan, känns märkligt att lämna henne hemma hos "främlingar", men hon har säkert jätteroligt.
Nä nu får jag nog ta en kopp kaffe medan jag väntar på att jag får gå och hämta min lilla prinsessa.

1 kommentar:

  1. Vi har oxå hämtat Bellas nummerlapp och hon har nr 87. Men hon vill inte springa för hon kan bli svettig... Tror nog det är Kalvin hon är mest rädd för.
    Kram på er!!!

    SvaraRadera