onsdag 22 maj 2013

Big motherfucking spider

Vilket härligt uppvak jag fick i morse. Kl 6.15 vaknade jag av en känsla att jag inte var ensam. Och ungefär 1 meter bort på väggen ser jag en stor mörk skugga, som helt plötsligt började rör på sig. Och på 0,001 microsekunder var jag klarvaken efter att ha gjort en ninja liknande bakåt volt i sängen över till Raffes sida av sängen. Sen stod jag där som förstenad i ett par minut tills hjärnan vaknade och tog ett beslut om vilket sätt som besten skulle få möta liemannen. Det blev "death by dammsugaren". Och i och med mitt morgon mord så vaknade också 2 små flickor. Och dagen fick börja. Nu har jag druckit mina 3 första koppar kaffe och jag börjar känna mig lugn igen.
Jag lovar och svär att denna gigantiska jättespindeln var lika stor som Olivias hand, med ben och allt, det var precis att dammsugaren orkade suga in den, trots att styrkan stod på max.

I eftermiddag ska Patrice springa Kalvinknatet, så det ska vi ladda inför hela dagen. Måste komma på ett bra sätt att fästa nummerlappen, vill inte använda säkerhetsnål och göra hål i regnjackan. 

1 kommentar:

  1. Silvertejp... fäster på allt och tål väta... Bella får springa utan regnkläder och ta på dom efter loppet...
    Ses i eftermiddag...
    Kram Karolin

    SvaraRadera