söndag 6 september 2009

Söndag afton

Då var denna veckan till enda.
Dagen började med en tur till Filbornabadet. De måste ha varit fullmåne eller nåt för 25% av barnen var borta och 25% av barnen var gnälliga, även Patrice. Men hon har varit gnällig hela dagen, jag tror de e tänderna, men de har jag trott sen hon var 5månader.

Sen blev de en snabbtur till Familia och väla, jag ville klippa mig, men ingen hade tid med lilla mig, så jag får väl prova igen en annan gång, jag pallar inte beställa tid och hålla på. Men ett par byxor blev de iallafall för 299kr och Raffe köpte sig en gräsklippare på Bauhaus....
Så då kan ni gissa var han har varit hela eftermiddagen, jo i trädgården. Och vem var de som ville greja i trädgården? Jo jag! men jag fick hålla mig inne med dagens gnällspik.

Nää nu har jag inte mer att berätta idag.
Hejsan svejsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar