tisdag 8 september 2009

Full rulle

Idag har de varit full rulle.
Vid 9 tiden körde vi till Påarp för en kort artighets visit. Vilken visade sig att vara i 6 timmar. Med bollspel med Ferdinand, Lunch, fika och skitsnack med hans, ganska trevligt faktiskt.
Sen drog vi hem för att käka middag när Raffe kom hem (Fläskpannkaka m Lingon).
Efter middagen gick herrn i huset ut för att leka "Häcksaxs massakern" i våra buska runt trädgården, då tog jag vagnen och gick till Oj för att köpa lite mat till vår dotter och Pistage nötter till mig (Nötter är INTE godis) :)
Sedan badade jag flickebarnet och gav henne kvälls ersättningen, 200ml och nu sussar hon gott på sin kudde. Funderar på att göra desamma.
Tänkte åka till väla imorgon och försökte lura med Jennie o Elvira, men dem verkar svårflirtade.
Mitt kära "Gudbarn"(heter de så) Rebecca fyller ju tonåring imorgon, 13år, fan vad tiden har gått. Minns fortfarande när Karro och jag satt på McDonalds på Knutpunkten, våren 1996 och hon berättade att jag skulle bli moster. De blev en liten chock. Men de gjorde du bra syrran!
Ha! Jag sitter och blir lite nostalgisk, nog lika bra jag lägger ner nu.

Catch you later, dudes!

Ps Karro, jag har köpt toningsfärg till mitt hår, Har du lust att ge en hjälpande hand en dag när du har tid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar