onsdag 2 september 2009

Pålsjö skog

Idag åkte Jag,Patrice,Karro & Izabella till Pålsjöskog för en lång promenad i det fina vädret. De blev en runda på ca 2 timmar. Upp och ner, över broar och rötter, upp för trappor och kullar (vi fick bära min vagn ett par gånger), trötta och svettiga avslutade vi med varsin våffla och kaffe.
På eftermiddagen var de dax igen för att lämna Lilleman på servies och att gå till tandläkaren. Efter ca 10min svärande på bältet till barnstolen kom vi iväg, in till stan och Josefs verkstad, hämtade Raffe och full fart till tandläkaren. 800kr senare var vi på väg hem igen till middagen (biff, potatis o bearnies sås) nice.
Nu är bebisen badad (jag gjorde de själv) och tankad och nannad, så då är de väl dax för mig att ta mig en dusch, så att inte folk tittar konstigt på mig på tåget imorgon.
Ska bara kolla till mina gröder på farmville först (ganska beroende framkallande)

Bye bye

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du påminde mig... Bäst jag kollar till mina oxå...
    Tack för en trevlig dag, och smarrig fika....

    SvaraRadera