lördag 5 september 2009

Saturday!

Då var de lördag!
Idag har vi åter igen varit och kollat bilar, denna gången en Ford Mondeo, de var fin, men som Raffe säger "de skulle varit lite mer pulver" jaja, jag pallar snart inte bry mig längre.

I eftermiddags har jag haft stor städning i sovrummet, putsat fönster, hängt upp nya gardiner, dammat och byt sängkläder i alla sängar, blir gott att sova i natt.
Sen har jag spelat massor av Farmville. Blir bara så arg när folk skickar fina presenter och jag inte kommer åt dem. Alla har hästar och getter men inte jag. Några har till och med jätte söta ankor, de är ju den ända fåglen jag gillar och inte är rädd för....

Jaja de blir inte roligare än man gör de.....

Trevlig helg på er, nu ska jag se vad resten av familjen hittar på.

Farväl !

1 kommentar:

  1. Trevlig helg själv... Känner du för en promenix imorgon så är jag ledig... Höres...

    SvaraRadera