onsdag 9 september 2009

9/9-09

Hoho!




Cool datum idag, nästan lika bra som när de var 6/6-06 (swedenrocks startdatum de året)


Idag fyller Becca 13år, tjoho! Grattis gumman om du läser din gamle mosters blogg....


Becca på lalandia 2008


Idag har jag och Patrice varit i Lerberget och fikat med Elvira och Jennie, de var trevligt.

Man börjar känna sig rastlös av att bara gå omkring här hemma, man måste ut och hitta på något, men de är inte de lättaste att komma på vad man ska hitta på, de får helst inte kosta något heller.

Idag kom Raffe hem med Kebab, Åhh va gott de var, tror inte jag har ätit kebab sen vi bodde på sjukhuset.

Undra vad man ska hitta på imorgon? Tycker jag redan gjort allt denna veckan och de är bara onsdag. Varit i påarp, varit i Lerberget, Varit på Väla och varit ute och gått, vad mer kan man göra?

Har en hel natt på mig att fundera, så....... God natt!

1 kommentar:

  1. Du har inte varit i Ekeby... inte vad jag har sett iallfall....

    SvaraRadera