söndag 22 mars 2015

Ingen rast, ingen ro

Då var det söndag igen vilket innebär ställa klockan så att vi hinner med alla morgon göromål innan Olivias dans. Sen bara hem och äta nåt snabbt och iväg med Patrice till simskolan. 
Efter simningen åkte vi direkt till lokalen på västra berga där Anton firade sin 2 års dag. Det bjöds på mat, tårta och godispåse. Alla var hel nöjda efteråt. Tack för ett roligt kalas Anton.
Efter kalaset drog jag på mig träningskläderna och cyklade till Pålsjöskog där jag sprang/gick 2 km. Har inte sprungit sen september tror jag. Och jag har ett lopp den 4/5. Så det känns helt omöjligt att jag ska fixa 5 km då. Men man kan inte mer än göra sitt bästa :)
Det var inte speciellt svårt att få ungarna i säng ikväll, så då passade jag och Raffe på att kolla på film, vi såg Fury, jag är inte speciellt förtjust i krigsfilmer, men den var väl helt ok. 
Dags att nanna....

1 kommentar:

  1. Vi kan väl försöka få till lite löpning i helgen som kommer... Love Ya!

    SvaraRadera