lördag 28 mars 2015

Första gången....

....som jag stuvar in gubben och ungarna i bilen och drar till Ullared. Jag trodde ju att det skulle bli kaos, men det gick över förväntan :) inget gnäll eller tjat. Fast det kändes ju lite stressig att springa igenom alltihop på 3 timmar eftersom vi var tvungna att vara tillbaka i Hbg innan kl 18 för att lämna tillbaka hyrfilm. Men det gick bra, fick med allt som jag var ute efter, väldigt lite kläder men va fan, jag är nöjd med dagen. Raffe höll god min men sa senare att han inte vill följa med fler gånger.
Patrice på Burger King innan vi gick in på Gekås.
Olivia nöjd och trött i kön
2 glada tjejer som uppförde sig exemplariskt i Ullared och köpte nya Disney lego och prinsess resväskor.

2 kommentarer:

  1. Träffade du inte päronen? E var oxå i Ullared idag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså var det denna helgen som dem skulle dit. Hade jag helt glömt. Jag såg dem inte iallafall....
      Love ya!

      Radera