torsdag 19 mars 2015

Illamående

Jag idag har jag gått runt med ett svagt illamående hela dagen. Vet inte om det är pga magsjukan eller om det beror på vad jag och Raffe gjorde igår kväll efter att barnen hade gått och lagt sig. Jag har kanske lite fjärilar i magen eftersom vi har bokat vår första utlands semester utan erfaren resesällskap. Barnen ska få åka flygplan, dem har aldrig varit längre än Danmark. Kommer att bli super tror jag. Så i maj så drar vi till Mallorca i en vecka, och kommer vara snygga och bruna innan alla andra :)
Bilden lånad från internet

Sen har jag även anmält mig till vår ruset i Malmö. Så nu har jag två anledningar till att sätta igång och få fart på fläsket. Dels för att få en bra tid i loppet och dels för att se snygg ut på semesterbilderna från Mallorca :)

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt... Längtar så efter vår resa i augusti...
    Love Ya!

    SvaraRadera