tisdag 28 oktober 2014

Väsenvandring

Väsenvandring på Fredriksdal är avklarat. 
Tror att jag var mest intresserad och imponerad av att vara där. Kom på mig själv att stå och glo med öppen mun flera gånger när väsena visade sig. Tur att det var mörk så att ingen såg mig stå där som ett fån.
Patrice tyckte det var lite små läskigt, speciellt Gloso som var en stor gris med lysande röda ögon och en självlysande såg på ryggen, men älvan och bäckahästen var fina. Varulven var också läbbig...
Men ungefär samtidigt som hon fick varm choklad och kanelsnäcka så hade hon glömt allt det där.
Det var ingen god choklad eller bulle, så ingen ville äta eller dricka upp. Sött som fan!!
Men jag gillade att vara där. Jag tycker det är dö mysigt. Alla ljus och lykter som lyser upp dem små stigarna. Helt plötsligt går man sida vid sida med liemannen. Helt jäkla magiskt. :) me like! 5 tummar upp!!

1 kommentar: