måndag 20 oktober 2014

Jag snorar på....

Trodde min förkylning var på väg att lämna mig, men oturligt nog för mig så verkar den trivas hos mig. Idag har näsan runnit som aldrig förr och jag har nog använt upp mer papper än jag annars använder på ett helt år. Men skit i det, jag går och jobbar ändå, och det blev en lång dag i packen, försökte hålla mina kollegor på avstånd så att jag inte smittar nån. Jag har ju redan vabat så mycket denna månaden så jag känner att jag behöver tjäna lite pengar (snart jul ju). Iallafall när jag kom hem så tog jag lite nässpray och kollade tempen, jag har 35,9 är det normalt? 
Natti natt!! 

3 kommentarer:

  1. Krya på dej. Hoppas förkylningen ger med sig snabbt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Det är rätt rejäl undertemp... Kolla då termometern funkar...
    Krya på dig!
    Love Ya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget fel på min termometer. Jag är kallblodig. Min normaltemperatur ligger annars runt 36,5 grader.

      Love ya!

      Radera