lördag 11 oktober 2014

Man ska inte sova bort sin dyrbara tid...

Kl 4 kom den varma, snoriga och hostiga Olivia in till vårt sovrum. Vi gav henne medicin och hoppades att hon skulle somna om men icke. Så hon och jag gick ner så att dem andra skulle få sova ut. Väl nere gör jag en kopp te och sätter mig i soffan, 5 min senare sover ungen. Men jag är vaken!!! Jag kan inte somna om nu!!! Det här blir en lång dag.
Ska leta efter en helgöppen vårdcentral som kan titta på lillan som har haft feber sen i tisdags (inne på 5:e dagen)
Och Patrice ska på barnkalas på Busfabriken nu på förmiddagen, kl 10 märklig tid för kalas, men men....

Hoppas alla får en bra dag, tror min blir lång och snorig....

2 kommentarer:

  1. Usch vad tradigt... Hoppas ni snart kryar på er! Love Ya!

    SvaraRadera
  2. Det var en dryg förkylning...hoppas ni snart blir friska

    SvaraRadera