söndag 12 oktober 2014

Bättre...

Idag mår vi lite bättre. Ingen har feber bara snor och hosta. Det är nog jag som är mest förkyld nu, men hellre jag än dem små. 
Så idag har jag varit med Patsy på simskolan, sen gick vi en promenad i Pålsjö skog där vi matade ankor och lekte lite. Sen hem och äta hamburgare. Den här dagen bara försvann, tyckte jag nästan precis gick upp och nu ligger jag i sängen igen och väntar på John blund.
Imorgon bitti dopar vi oss med hostmedicin och gör ett försök till att jobba och gå på dagis. 
Läste en annan blogg precis och såg det här receptet som verkar lagom avancerat för mig. Jag gillar ju pannkakor och ungarna med. Nu behöver jag bara en sån där muffin plåt... Finns såna på Ikea tro?

Hoppas ni har haft en fin helg

3 kommentarer:

  1. Det har dom säkert... Men annars kan du ju bara minnas var du köpte den som du gav till mig i present en gång ... Love Ya!

    SvaraRadera
  2. Såna har jag gjort, helt ok men bättre med vanliga pannkakor tyckte nog vi :) Min plåt har jag köpt på Ikea!
    /Jennie

    SvaraRadera