onsdag 30 juli 2014

Work out morning

Inatt när jag inte kunde sova (som vanligt) så bestämde jag mig för att göra ett besök på Aktiverum på morgonen. Bokade ett Zumba pass och när det var färdigt sa redan armbandet GOAL!!! Vilket betyder att jag kan lata mig resten av dagen :) 
Men eftersom det var 30min till barnpassningstiden var slut så sprang jag lite på ett löpband. 20min utan stopp :)
Jag hade även mina nya träningsskor på mig. Och dem var inte speciellt sköna, hoppas att det bara är för att dem var nya, får ge dem ett par gånger till....
Sen passade jag även på att boka tid till fotvård på aktiverums spa. Har aldrig varit på sånt, men mina fötter kommer säkert att tacka mig efteråt.

1 kommentar:

  1. Wow! snyggt jobbat... Kan du ge mig oxå en spark därbak... Tack!!!
    Love Ya!

    SvaraRadera