torsdag 10 juli 2014

Jaha!

Idag ringde dem från dagis och bad mig hämta Olivia eftersom hon har feber. Så det fick jag ju göra. Sen gjorde jag fläskpankaka till middag.
När maten hade smällt fick jag snällt ta på mig joggigkläderna eftersom jag ligger efter på Runkeepers kompis sida. Jag är bara nr 3, jag vill inte vara nr 3, jag vill vara nr 1 såklart!!
Så Sanna och Raffe får pausa resten av veckan så att jag kan komma ikapp...
När jag sen kom hem unnade jag mig ett glas rose', det blir ändå inget jobb för mig imorgon för jag ska vabba med lillrumpan 

2 kommentarer:

  1. Oj,oj, oj vad du ligger i.... Ja jag får väl ge mig ut jag med... Springer Raffe oxå???
    love ya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju snart bara 1 månad kvar till de stora loppet.
      Raffe springer också fast han cyklar mest....

      love ya / Tinne

      Radera