onsdag 23 juli 2014

Blåslagen

Idag har jag och töserna tillsammans med Karro, Stefan och Izabella varit på Halmstads äventyrsland. Badat (svinkallt), åkt karuseller och kollat på Pirater och dinosaurier. Det var en väldigt trevlig dag trots att jag har fått massa nya blåmärken. Det är fan inte lätt att vika ihop ett par förlånga ben i en liten barnkarusell. Men jag lyckades åka larven på en balle utan säkerhetsbygel på och varje gång skiten bromsade dunkade knäna och höfterna i. Åkte "vilda musen" med dem stora tjejerna och skaffade några blåmärken till eftersom tjejerna ville att jag skulle hålla om dem istället för att hålla i mig. Men det är det värt för jag tycker ju det är så kul att åka karusell :)
Sen avslutade vi denna fina dag med ett resturang besök, ett västern ställe som serverade jättegod mat i jätteportioner. I like!!!

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag... Det får vi göra om... Love Ya!!!

    SvaraRadera