onsdag 4 december 2013

Vinst tack!!!

Shit va pengarna rullar, och jag som inte har så många.....
Patrice har ju börjat på ett upplevelse/ute dagis och på första dagen fick jag en lista på grejor som hon måste ha. En ryggsäck som man kan knäppa över bröstet, sittunderlag, vattenflaska i plast och ett underställ. Som tur är kunde jag bli medlem på stadium och på så vis få 20% rabatt på mitt köp, men det gick ändå en 500 lapp.
Sen är vi i stort behöva av nya icke djupa möbler till vårt lilla hem.
Sen är det inte långt kvar till jul, och jag har många klappar kvar att köpa.
Och ovanpå allt det här så ringde killen som som köpte vårt hus och sa att kylen inte fungerar, så det blir kanske till att lägga en liten slant på det också...
Ahhh!! Jag blir tokig!!!
Jag rekommenderar ingen att flytta precis innan jul.
Så en fin stor vinst hade inte varit helt fel just nu, 10000kr hade räckt långt.
Kollade min kombilott, men ingen vinst. Spelade lite nät bingo, men vann som högst 6kr. Får kanske prova en triss lott imorgon....

Annars har vi det bra. Go natt! 

1 kommentar:

  1. Underställ har inte vi heller, men Elvira är bara ute på utflykt en dag o veckan.
    Konstigt om kylen slutat funka nu precis..?!
    Tyckte iaf ni hade jättefint! Kommer gärna snart igen!
    Kram Jennie

    SvaraRadera