torsdag 19 december 2013

Nytt jobb tack!

Sitter här deppig och förkyld med 2 jobbiga ungar och letar jobb på nätet.
Vill verkligen sluta på mitt nuvarande jobb där man blir behandlad som skit, utnyttjad och samtidigt bortglömd. Fick redan på igår att efter nyår är jag förflyttad till väveriet. En avdelningen som ger dem flesta hudproblem, exem och förslitningsskador. Känns inte speciellt lockande. Men en måste offras eftersom en person inte klarar jobbet längre, och så klart blev det jag. Men när det var dags att dela ut julklappar så glömde dem bort mig. Så detta var väl min julklapp. Tack så mycket!!
Är det nån som hör något om ett ledigt jobb så säg gärna till. Jag är villig till det mesta just nu känns det som. 

2 kommentarer:

  1. Usch låter inte kul... Lämna in ansökan på ställen som kan tänkas behöva folk; Maxi, bensinmackar mm kanske , säkert ingen speciell utbildning man måste ha. Lycka till, hojtar om jag hör nåt!
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Usch vad trist....
    Hoppas du hittar nått... Jag håller ögon och öron öppna...
    Kram på dig!!

    SvaraRadera