lördag 14 december 2013

Min lördag

Idag har jag varit på julklappsjakt. Jag tror jag har fixat alla klappar nu (hoppas jag inte har glömt nån). Motion har jag också fått, eftersom jag tog första bästa parkeringsplats, som jag hittade utanför Elgiganten, dit gick jag flera gånger för att lämna påsar. Jag har varit på Ikea, väla, toys r us, Elgiganten och System bolaget. Jag var helt slut när jag kom hem med en jävulsk huvudvärk.
Sen klädde vi granen. Jag hade gärna väntat till nästa helg men Raffe och ungarna tyckte det var dags nu. Tjejerna tycker det är jättespännande med granen och är på kulorna hela tiden. 
Sen fick vi en middagsgäst också ikväll, Henke från Dalsland tittade in och åt och snackade lite skit. Vi fick låna en finfin borrmaskin av honom också, så imorgon blir det nog Ikea igen för att köpa rullgardiner till tösernas rum. Skulle behöva putsa fönster också, men jag är skitkass  på att putsa fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar