fredag 30 januari 2015

Snor

Japp nu har vi gått och blivit förkylda, jag och Patrice. Näsan och ögonen rinner. Patrice hade lite feber i onsdags kväll, men är pigg och glad ändå. Helt röd och svullen runt ögonen, men det är ju bara för hon gnuggar dem hela tiden. Jag känner mest i bihålorna och har ont i huvudet. Min temp ligger på 35,6.
Patrice har varit hemma från dagis idag, hoppas bara hennes ögon blir bättre till på lördag för annars får vi ställa in hennes kalas på busfabriken som hon har sett fram emot så länge. Annars blir väl dem andra föräldrarna helt förskräckta, när dem ser Patrice. Men jag tvivlar inte på hennes ork iallafall...
Jag börjar bli sugen på en Ullareds tripp, fast borde nog hålla i slantarna istället. Men det är ju så kul att åka dit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar