lördag 31 januari 2015

Sista kalaset är avklarat

Idag var det då dags för Patrice efterlängtade första kalas för dagiskompisarna, och på busfabriken :) 9 av 12 barn dök upp och det verkade lyckat. Jättemycket folk där idag och jag med mitt ansiktsminne hade ju ingen aning om vilka som tillhörde oss och inte. Helt crazy!! Tur att Raffe och Patrice kunde komma ihåg våra gäster.
Hon hade ju så klart valt prinsess rummet
Och vi bjöd på korv med bröd och slush ice.
Olivia tyckte också att det var toppen fast att hon inte kunde hänga med alla dem stora barnen som sprang ifrån henne hela tiden, men morsan lekte med henne iallafall.
Åh vilka fina presenter hon fick. 4 Barbiedockor och flera olika pyssel där man ska göra smycken. Känns som jag har givit snålepresenter varje gång Patrice har varit på kalas, får nog ändra på det.....

Så jag kollade idag när jag städade hennes rum och Patrice har fått 9st "Barbie dockor" sen i julas.... Vissa har det riktigt gött!!!

1 kommentar:

  1. Wow... Så många... Kan vi inte dumpa ungar och gubbar nån dag och leka Barbie, bara du och jag :-)
    Love Ya!

    SvaraRadera