onsdag 28 januari 2015

Skift arbete och skolbarn

Det har precis gått upp för mig att jag kommer missa halva mina barns liv. Den veckan jag jobbar eftermiddag kommer jag inte att träffa dem... Det kommer jag aldrig att klara av. Denna veckan har Patrice börjat med nytt schema för att anpassa sig inför 0:an i höst, dessutom ska dem på massa utflykter och hälsa på i skolan. Så den veckan när jag jobbar eftermiddag så ska hon börja kl 9 istället för 13.30 tis-tor (fröknarnas förslag och helt frivilligt, men vi testar)
Jag har ju Olivia hemma som vanligt, men om 2 år så försvinner hon också... 
Jag måste ha ett dag jobb eller natt jobb... Barnen bryr sig nog inte, men ego Tinne vill pussas och kramas varje dag med sina små trollungar. 

På tal om ingenting så har jag köpt ett färgglatt kapselställ. Tadaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar