lördag 22 mars 2014

Vilken dag

Idag har vi varit igång från morgon till kväll. 
Började att åka till Hornbach och köpte lite uteblommor och en ny grill och lite annat smått och gott. Kollade lite på fiskarna och åt en korv.
Sen har vi varit på Antons 1 års kalas. Vilket firades sedvanligt med tårta. Gott gott! Grattis än en gång till Anton.
När vi kom hem igen så var det dags för mig och Patrice att Pimp my framsida. Skruvade ihop mitt nya café set från Jysk och planterade min fina vårblommor. 
Håll nu tummarna att det inte blir frost så att mina blommor dör. Jag tycker iallafall det blev mysigt, ska ut och tända min nya ljuslyckta när det blivit mörkt. Och imorgon (om vädret tillåter) så blir det förhoppningsvis premiärgrillning på vår nya fina grill. 
Trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar