lördag 8 mars 2014

Sprit funkade inte så bra som jag hade hoppats

Eller drack jag kanske bara för lite. Det är bara på det ikväll igen. Får hoppas Raffe köper hem lite whiskey så jag kan dricka irish coffee, för det måste ju bränna bort skiten.
Tyvärr vaknade Olivia med 40 graders feber denna morgonen, så hon är helt utslagen idag.
Raffe och Patrice tycker vi sjuklingar är tråkiga, så dem har cyklat till väla.
Jaja men imorgon kväll ska jag iallafall gå och jobba, måste prova iallafall. Får ju inte vara hemma längre utan läkarintyg. Men det går säkert bra. 

Ikväll är det final i melodifestivalen :) vem hejar ni på? Jag har ingen klockren favorit, men Patrice hejar på Linus Svenning (heter han så?), så jag får kanske skicka en röst på honom från henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar