söndag 2 mars 2014

Snor söndag

Idag har jag varit ännu lite mer förkyld (det går åt fel håll), så Raffe fick åka med Patrice till dansen idag. Olivia har också börjat prata om dans så jag får väl anmäla henne också till nästa termin.
Sen åkte vi till Påarp och firade lilla mamma som fyllde 61 år i torsdags. Hon bjöd på god mat och tårta, och små tjejerna showade så att det fortfarande ringer i öronen på oss.
När vi kom hem så spelade vi spelet som jag köpte i Ullared igår. Ett "fiskespel" med Jake och piraterna. Det var verkligen en hit. 
Nu ligger jag och funderar på om jag ska försök gå till jobb imorgon, eller om jag ska stanna hemma och vila upp mig ett par dar.....
Får se hur jag känner mig kl 4.45 när klockan ringer. Men en sak som är säker, det blir ingen träning förän jag är 100% frisk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar