måndag 10 mars 2014

Sjukstugan fortsätter

Jag hann knapp bli frisk förrän nästa åkte dit. Olivia vaknade i lördags med 40 graders feber och har varit utslagen i två dagar. Igår började Raffe känna sig krasslig, och idag har han 40 graders feber. Hämtade Patrice på dagis idag och på vägen hem klagade hon på att hon frös och hade ont i pannan. Och jo visst även hon har hög feber.
Olivia var iallafall feberfri ikväll och får vara hemma på feberfri dag imorgon.
Eftersom Olivia var pigg ikväll och dem andra bara sov så åkte vi till maxi och köpte lite kvällsfika. Men vi fick fika själva...
Det är inte jätteroligt att sova på förmiddagen när hela familjen är på nedervåningen och är sjuka. Blir inte så kul för Raffe om Olivia är helt fit for fight imorgon. Ja får nog förbereda mig på att få sova lite mindre imorgon.

Hade bokat Badypump ikväll, men tyckte inte det var så snällt att lämna Raffe ensam med ungarna när det är läggningsdags, så jag avbokade det. Jag hade inte vilja bli lämnad om jag var så dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar