torsdag 18 oktober 2012

Trött och sur

Har ju haft en ganska påfrestande vecka, med Olivias magproblem, förkylningar, bil haveri och lite annat smått och gott. Den ända avkopplande tid jag har fått var 2 timmar på föräldrarmötet förra torsdagen. Idag tyckte Olivia att vi skulle gå upp 4.30. Och nu har hon somnat om i soffan, men snart vaknar ju Patrice.
Sen kan Raffe gå upp tidigare för att ta sin morgonpromenad, men inte för att avlasta mig som har vaknat 1 gång i timmen varje natt i flera veckor för att Olivia har sovit dåligt pga magen och förkylningarna...
Just nu längtar jag efter att få börja jobba. 8 timmar ensam med min maskin och mina radiohörlurar. Åh vad härligt det kommer bli!!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Usch vad trist... förstår att du är helt slut i rutan... Kan jag avlasta dig på nått sätt så bara hör av dig... Är jag bara ledig ställer jag upp... Kramar till dig!!!

    SvaraRadera