tisdag 2 oktober 2012

Still og rolig

.... Eller hur man nu skriver det!
Iallafall går allt i sin lugna lunk här hemma. Alltså så händer här inte allt för mycket. Jag hämtar och lämnar på dagis, diskar och tvättar, plockar och fixar, och leker så klart.
Idag efter middagen gick vi en liten promenad som avslutades i lekplatsen, där tjejerna gungade ett tag (det ser rätt skojigt ut när man ser Olivia i jacka och mössa och strumpläst) sen avslutades dagen med kaffe och kanelbulle :)
Får nog försöka ta mig till väla imorgon förmiddag och se om jag kan hitta ett par skor till lillfjant. Dem senaste gångerna som vi har gått ifrån öppna förskolan så frågar dem alltid om inte Olivia har några skor? Fall i fall jag är så förvirrade att jag går hem utan dem ( vilket inte alls hade varit omöjligt), så det är väl dags att få sina första skor nu. Minns inte hur gamal Patrice var när hon fick sina första.
Nä om man ska försöka knoppa nu, man vet ju aldrig hur länge man får sova. Dem senaste nätterna har Patrice vaknat runt 3 tiden och undrat om det inte är morgon snart, och då har ju Olivia också vaknat så klart. Men hon har sovit väldigt dåligt i och med att hon har blivit så hård i sin mage. Hon har samma problem som Patrice hade om inte lite värre till och med.
Nä nu får det vara slut för idag.
Go natt!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar