torsdag 3 december 2009

Tripp, trapp, trull




Idag har Patrice och jag varit hos Jennie & Elvira på mamma frukost, tillsammans med Fia & Albin och Dante och hans mamma (min inte vad hon heter). De var jättetrevligt. De gör jag gärna om.


Det är rätt roligt att min lilla bebis, var den största där, såg ut som en jätte bebis jämnfört med dem andra pluttarna :)


Visst är dem gulliga, lille Albin, Elvira och Patrice när dem leker på filten.


Elvira börjar också bli stor nu.

Lite synd att man inte gjort något sånt här innan, och fått mamma av sig. roligt att höra hur dem andra har upplevt saker och ting.

Jag hade gärna haft en sån frukost här hemma också, men jag tror tyvärr inte så många är så sugna på att ta sig till Åstorp, så jag får hoppas Jennie fixar en till.

4 kommentarer:

  1. Men vilka tre sötnosar. Ja du har rätt, Patrice ser ju nästan stor ut :)

    SvaraRadera
  2. meh! ;) Jag har åkt till Åstorp många gånger. ;) Har prematurkompisar där.
    tycker du ska bjuda in dina väninnor. Låter som en bra idé!

    SvaraRadera
  3. Vi tyckte oxå det var trevligt, fixar gärna fler frukostar, men vi kan säkert ta oss till Åstorp oxå nån dag. Söta bilder!

    SvaraRadera
  4. Det är väl bara att bjuda in , så får dom ta sig dit....

    SvaraRadera