måndag 7 december 2009

Då var vi igång.


Japp då har klapp jakten börjat. Nu har ja köpt 2 klappar och Patrice har köpt till 2 av sina kompisar. Vi åkte iväg idag för att spana lite, tror ja vet vad ja ska köpa till becca också men har inte helt bestämt mig än. På vägen hem körde vi inom maxi och köpt ingredienser till lussebullar men ja har inte bakat än. Sprang även på albins mormor och hon kände igen Patrice före mig. Nu ska ja underhåll baby en timme till innan de blir läggdax . Hoppas ja får mer sömn inatt än förra natten, den var jäkligt jobbig. Later Dudes !

3 kommentarer:

  1. jasså...ingen till mig=( jaja jag har vål inte varit snäll nock.
    En annan har bara lite småplock kvar att inhandla så e jag färdig.
    Kram annette

    SvaraRadera
  2. nä nu får jag snart skälla på mamma 2dra gången hon känner igen patrice och inte dig fy på henne men en så söt tjej kommer man ju ihåg kram

    SvaraRadera
  3. hur går det med sovandet i eget rum?

    SvaraRadera