söndag 23 november 2014

Ullared whit friends

Nu är jag hemma igen efter vår sen länge planerade Ullareds weekend. Vi var 5 galna tjejer i en mini liten stuga. Men vi fick plats ändå med alla kassarna, party med dans och bakfulla fä.
Mycket shopping blev det! Och en del öl i sportbaren.
sen var det stugparty och badtunnebad. Undra om våra stuggrannar uppskattade vårt håll i gång?
Jag tog till o med chansen till en lång sovmorgon (fylledålig) på lördagen. Men det visade sig vara ett smart drag eftersom då slapp jag stå i kö i en timme för att komma in på Gekås :) 
Jag tror jag vann "handla mest priset" men nån annan vann "handla för mest priset"
Men ändå ser det så lite ut när man kommer hem och packar upp. Den minsta högen var så klart till mig. Nästa gång ska jag bara handla till mig och möjligtvis varsitt paket trosor till ungarna...
Men det har varit en fantastiskt rolig helg som vi definitivt ska göra om nästa år :)

1 kommentar:

  1. Hmm jag vann nog "spendera mest pengar". Dryga 8000 papp blev slutnotan😆... men skit i det för roligt har jag haft. Kram på dig

    SvaraRadera