tisdag 25 november 2014

Leker tomte

Ikväll har jag lekt tomte. Slagit in alla barnen julklappar som jag köpte i Ullared, drack en julöl och kände doften från mitt fina ljus som doftar glögg. Det tog nästan 2 timmar att slå in deras klappar, jag är riktigt nöjd med mina Ullaredsfynd :)
Nu ska jag bara fixa en extra till Olivia eftersom jag insåg att Monster high dockan hade alldeles förmånga lätt svalda smådelar, så den spar jag till Patrices födelsedag. Och jag ska hitta en förbannad Elsa docka också....
Raffes klappar är också inköpa på Ullared men dem får jag slå in när han inte sitter sidan om. Sen är det Syrran och hennes barn också, men jag vet ungefär vad jag ska köpa :) 
Jag kommer iallafall inte julstressa i år. För jag är ute i god tid för en gångs skull. Nu är problemet bara att gömma allt i mitt mini hus utan förvaringsmöjligheter .
Blir nog en bra jul det här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar