söndag 9 november 2014

Farsdag

Full fart hela dagen! Känner mig inte ett dugg utvilad efter helgen.
Upp i tid för att fixa frukost till pappan i huset. Frukost och presenter...
Sen cyklade jag och Olivia till Danshuset på Stattena för en danslektion, sen hem och packa om väskan och iväg till Lerberget för Patrices simlektion. På väg hem hämtade vi upp lite McDonalds mat till lunch, sen snygga till oss lite och iväg till Ekeby för farsdagsmiddag, anka och kalkon och Stefans berömda himmelska äppelkaka. Småkusinerna lekte, bråkade och levde jävel.
När vi kom hem och fått båda gullungarna i säng tog jag mig en julebrygd och tittade på Partaj. Sen var det bara att fortsätta med att vika jobbekläder, göra jobbemackor och betala en Tradera vinst.
Nu ligger jag äntligen i min säng så jag säger Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar