måndag 30 juni 2014

What have i done?


Då var man anmäld till iForm loppet i Malmö i augusti. Det blir till att ligga i hårdträning om jag överhuvudettaget ska överleva 5km. Jag som knappt kan springa 2km.
Men det blir säkert superkul.
Jag tycker att Jennie Bengtsson också ska anmäla sig :) 

Annars har vi haft en bra semesterdag med Ängelholms hembygdspark, där vi grillade lunch och åt en jätteglass .
Sen cyklade jag till tandläkaren, INGA hål!!! Sen på väg därifrån svängde jag inom Pålsjöskog där jag "power" walkade  5km och slog Raffe tid med 5min :) 
Nu blir det en kvälls öl och slötittande på fotbollen. Undra vad vi ska hitta på imorgon?

4 kommentarer:

  1. Finns det inga 2 km lopp för vuxna? ;)
    Låter som mysiga semesterdagar ni har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får springa lite och gå lite. Det är det enda sättet tror jag. Kom igen och fall för grupptrycket! Det gjorde jag :)

      Radera
  2. Kom igen nu Jennie, det blir skojigt... Där finns tillochmed de som går hela rundan... man lägger sig på sin nivå...

    SvaraRadera
  3. O alla kommer i mål....och kan känna sig BÄST!!! I fler timmar

    SvaraRadera