söndag 8 juni 2014

Pink Party

Igår var det Pink Party på väla. Och det var hel klart mycket bättre än jag hade föreställt mig. Och barnen var i extas! 
Min idol Ola Salmen var där, lika rolig som i tv. Patrice idol Ace Wilder och Olivias disco idoler Alcazar. 
Fint väder och glada miner. Fanns nästan inga sittplatser med det gör ju inget, festivalräv som man är så är det absolut inga problem att sitta på marken i en asfalterad parkeringsruta och avnjuta en tallrik natchos. 
Ungarna höll sig vakna enda till kl 23 när det hela slutade och kunde ser dem fina fyrverkerierna. (Sen sov dem ända till kl 9 dagen efter)
Jag kan helt klart tänka mig att gå igen nästa år. Och jag lär inte behöva övertala resten av familjen, för den här kvällen kommer dem att prata länge om. Tummen upp för välas Pink Party!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar