onsdag 18 juni 2014

Göteborg

Idag drog vi till Göteborg och Liseberg. En helt perfekt dag. Fint väder, korta köer, glada barn och det var billigare än jag trodde :)
Det är en fördel att vara lång ibland, Olivia har fått åka jättemycket. Patrice har åkt massa "vuxen" karuseller. Allihopa åkte Flumrider och har nu fått ett nytt familjefoto.
Det finns verkligen inga karusell mesar i vår familj. Mina barn bangade inte för en enda karusell. Patrice åkte Lisebergsbanan 7ggr, och slänggungan åkte hon säkert 5ggr helt själv.
Och bäst av allt är ju att se sitt barns tindrande ögon när hon säger -Detta är den bästa dagen! -Jag kommer att vara glad i flera dagar! 
Olivia är precis som jag var när jag var liten. Hon tog min hand och sa -spring mamma, åka igen!!!! Spring!
Dem hade inte ens tid att stanna upp och äta en glass....
Vi kommer garanterat att åka dit igen! Fast att det är långt att köra....

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har det!! Jag vill oxå åka karusell ju... Love Ya!

    SvaraRadera