söndag 20 april 2014

Händelserika dagar

Vila upp sig på sin lediga tid är något som vi totalt missat.
I lördags var vi på en husvisning, men det huset vill vi inte ha. Sen åkte vi till Biltema och köpte en cykel åt Patrice. Sen hem och bygga cykeln och ordna mat. Bjöd hem Maria och Mark på lite vin, det gick en hel box.
Idag vaknade jag lagom bakis. Sen drog vi till Tallassa och hade picknick korg med, lirade lite boll och gick en promenad. Sen hem och leka på gården, och sola på uteplatsen.
Har till o med spenderat en timme på akuten ikväll. Olivia råkade gå mot grillen och fick ett rejält brännmärke på handen. Så jag kände att jag var tvungen att åka in och visa upp det för en läkare. Det finns inget att göra, det får läka av sig själv. Det är en fruktansvärd känsla när ens barn skadar sig, jag tänker hela tiden att hade jag bara varit 1 sekund snabbare så hade det aldrig hänt.
Jag har säkert missat hälften. För vi har haft full rulle hela helgen. Imorgon får bli en slapp hemma dag i solen, ska ju jobba sen på kvällen.

1 kommentar:

  1. Mysigt ni har haft det.... Här har ledigheten bara svischat förbi utan nått särskilt...
    Ha det bäst!!! Love Ya!!

    SvaraRadera