lördag 26 april 2014

Fredag-Lördag

Har haft en super helg med mina älsklingar. Efter dagis i fredags gick jag o tjejerna till Tropikariet, passade på att köpa årskort eftersom vi gillar att gå dit. Hajarna är helt klart favoriten just nu. Olivia pratar mycket om hajarna.
Sen blev det taco middag, höns till fredagsmyset. (Bilden på Olivia har Patrice tagit)
Idag har vi varit på Råå. Tjejerna kände på vattnet, jag gjorde det inte....
Sen grillade vi grillspett till middag. Fast att flickorna sov sin middagslur under merparten av grilltiden så cirkulerade jag som en hök över grillen så att ingen skulle komma för nära. Och det funkade, inga brännskador idag. Satan vilket dåligt samvete jag har haft den senaste veckan. Stakars Olivias lilla hand. Fast det börjar se lite bättre ut nu.
Fortsatt trevlig helg nu allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar