lördag 12 april 2014

Ensamstående

Vi klarar oss fint!
Mycket mys och trots. Men så är det ju alltid. Igår var vi bara hemma och tittade på film, åt taco och godis.
Imorse vaknade jag av att Patrice skrek nerifrån att det var frukost dags! När jag och Olivia kom ner var både bröd och smör framplockat. Great!
Sen gick vi till aktiverum och Sh'bam och barnpassning.
Efteråt tog vi bussen ner i stan och möte upp med tjejerna från Lerberget. Det blev både en korv till lunch och fika på uteservering. Och lite små shopping.
Köpte en liten flaska vin, som inte smakade som vanligt, tror den hade jäst, så jag hällde ut skiten och fyllde glaset med Cola istället och tog fram godisresterna. Får se hur länge jag orka kolla på Harry Potter på 4:an, jag blir så jäkla kokt på alla deras reklampauser.

2 kommentarer:

  1. Varför är du ensamstående??? Har han rymt??
    Love Ya!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp han har spenderat helgen i Karlskrona

      Radera