onsdag 26 februari 2014

Onsdag

Idag har jag varit duktig och sökt 2 nya jobb. Jag vill så gärna byta jobb. Snälla ge mig ett nytt jobb.
Sen var jag och Fia och gymmade, roddmaskin,gåband och massa andra skumma maskiner. Vissa maskiner vet man ju knappt vilket som är fram och bak, eller upp och ner. I nån maskin så skulle man knyckla ihop sig till en boll för att komma in.... Inte riktigt min grej det här med maskiner, men det ska vara bra med variation säger dem ju.
Sen har jag spenderat eftermiddag och kväll i fabriken.
Imorgon börjar Patrice dagis redan kl 9, eftersom dem ska fira att hon har fyllt år. Så då ska hon bjuda på frukt ute i skogen. (tråkigt att dem inte får bjuda på glass på detta dagiset, det hade varit lite mer festligt eftersom dem ju alltid annars äter frukt, flera gånger om dagen till o med).
Dags att försöka sova. Så får vi se vad jag och Olivia hittar på imorgon när det bara är hon och jag, händer ju inte så ofta. Funderar på att ta bussen till väla och fika eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar