söndag 2 februari 2014

Gubben min har fått feeling

Japp han vill ge LCHF en ny chans och är över peppad. Och jag har sagt att jag också ska ge det en chans. Så idag blev det både frukost och lunch LCHF style. Allt det där feta växer i munnen, men man vänjer väl sig. Mitt största orosmoln är jobbefrukosten, funkar inte den så skiter allt sig.
Det kom lite hastigt på så jag hann inte få en sista pizza eller chips :(

Både Karro & Veronika kör ju med LCHF och de går ju jättebra för dem. Dem är skit duktiga och disciplinerade.
Aj aj aj Caramba!! 
Så alla tips, speciellt på frukost och jobbemat tas tacksamt emot :)

Så om ni ser en snygg bikini brud på stranden i sommar så är det jag :) (förhoppningsvis) 

2 kommentarer:

  1. Mitt bästa frukost tips är rysk yoghurt med bär och nötter... Lite honung eller sötmandel om det blir surt... alternativt LCHF bröd och gör mackor...
    Lycka till...
    // Karolin

    SvaraRadera
  2. Inte sötmandel sötningsmedel...

    SvaraRadera