fredag 22 november 2013

Panik

Vet inte om det är ölen som gör det...
Men jag börja ångra mitt beslut om flytt efter vår titt idag. Allt var så litet, vitt, nytt och fräscht. Det är inte Tinne!!! Jag kommer sakna mitt orange/svarta vardags rum, mitt röda sovrum, min stora tvättstuga, våra stora rum, min trädgård och min färgglada varma mysiga tillvaro. Vad har jag gjort?  Det kommer säkert att bli jättebra, men det kommer inte vara jag. Herre jävlar vilken jobbig känsla jag har i min kropp. Nu måste jag göra mig av med både den svarta byrån och mitt skrivbord också. Hjälp!! 

1 kommentar:

  1. Nytt och fräscht tycker jag låter utmärkt! Imorgon kommer de hit och drar upp vårt golv..
    Förresten hade den stora byrån inte fått plats i vår hall heller! Och nåt skrivbord har vi inte.
    Kram Jennie

    SvaraRadera