fredag 22 november 2013

Har varit på visning

Då har vi varit inne i vårt nya hem. 
Fint men trångt (om man frågar mig), Olivias rum är minimalt och badrumsskåp existerar inte.... Blir till att slänga fler möbler och köpa andra mycket mindre möbler. Men det blir nog bra. Töserna gillar det iallafall ,speciellt trappan och badkaret. Och som vanligt han någon annan bajsa in stället före mig. Olivia la en gigantisk lös illaluktande skit i blöjan  så att hela huset stank av bajs!! Ja här kommer familjen pruttbajs!! 




1 kommentar:

  1. Det är ju helt klart jag... Jättefint.... Jag kan flytta in i ditt ställe... Jag hade trivts som fisken i vattnet....
    Det kommer bli toppen... du får skaffa massa färgglada inredningsdetaljer....
    Oh vad spännande det ska bli att få se det "live"...
    Kram!!!!

    SvaraRadera