fredag 19 april 2013

Fab Friday

Imorse vaknade jag väldigt trött och med en jobbig huvudvärk. Men efter frukosten fick jag ett telefonsamtal från Helsingborgshem, och dem erbjud mig ett sprillans nytt hyres radhus på Ringstorp. Med inflyttning den 1/12. Och då blev jag genast mycket piggare och gladare. Efter jobb åkte jag och hämtade mina barn på dagis och sen styrde vi Volvon mot familia och veckohandlade, och eftersom mina barn skötte sig exemplariskt så beslöt jag mig för att bjuda dem på McDonalds. Sen gick vi till leksaksaffären och köpte nya nappar, efteråt gick vi och "klippte till" Patrice. Och där vände dagens tur eftersom helt plötsligt så slutade mitt kort att fungera, fast att där fanns pengar på det. Så vi fick åka hem och hämta cash. Och köra tillbaka och betala frisören.
Nu är det fredagsmys här hemma med godis och Barda. Och fy fan va trött jag är idag... Kommer decka tidigt idag i min goa soffa.

2 kommentarer:

  1. Blir det radhuset då?! :)
    Verkar va många som haft kortproblem idag, mitt funkade först inte på Fahlmans.
    /Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det blir det nog :) ska till Helsingborgshem på onsdag och snacka och förmodligen skriva papper. Kommer bli så jäkla nice :)

      Radera