onsdag 10 april 2013

Bulle med bulle

Idag är det ännu en kakdag. Vilket jag tycker är toppen :) 2 Bulle med bulle har jag tryckt ner idag minsann :)

Idag var Olivia på 18 mån kontroll, 11,6kg tung och 85,5 cm lång är min lilla tös nu. Dessutom fick hon en spruta mot div barnsjukdomar. Vi får väl se när febern kommer, ska inte komma förrän 5-12 dagar efteråt.
När vi hade varit på BVC så åkte vi till Oj och köpte frallor och chokladbollar och Findus färdig middag som jag åt på jobb. När vi sedan kom hem igen lagom till lunch dags så säger Patrice att hon har glömt sin mössa i affären, så det var bara att klä på alla och ut i bilen igen...

Annars har jag spenderat eftermiddagen och kvällen på jobb med maskin 1. Och nu ligger jag nyduschad i min säng och bloggar.
Vilken lång jävla vecka. Massor med ärende på min lediga tid. Tråkigt!! Nu vill jag ha helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar