torsdag 12 juli 2012

Mitt nya liv

..... som campare :)
Haha det kommer bli så mysigt!!
Efter att jag hade sett Fasths tält i helgen så blev jag så nällad att jag beställde ett likadant i måndags kväll, och nu i förmiddags kom en kille och levererade mitt tält ända in i hallen. Då blev jag ännu mer till mig och kastade mig på datorn och bokade in oss på en prov campingtur på Tylösand camping redan nästa vecka :)
Så vi testar 2 nätter där, och om det blir lika fantastiskt mysigt som jag föreställer mig, så blir det nog 1 vecka på Öland med Fasth och Tuva-Lisa också lite senare på semestern.

Håll nu tummarna för vackert väder, glada barn och minimalt med insekter :)

1 kommentar:

  1. Så härligt de låter jag tycker också de verkar så mysigt att kampa. Hoppas bara solen skiner på er när ni är iväg /Fia

    SvaraRadera