torsdag 26 juli 2012

Halmstads äventyrsland

Där har vi varit idag, eller det blir ju igår ser jag nu :)
Det var väl ett trevligt ställe om man gillar att köa och äta äcklig mat. 1 timme i kö för att komma in, 45 min i kö för att få köpa mat, 30 min i kö för att få värma lite vatten till vällingen... Dessutom fick man avslagen, vattnig cola. Annars var det väl trevligt med karuseller och bad, även om Patrice fegade på de mesta. Och vi var både i dinosaurie land och pirat land, fick se en "Pirat of the carribean" show.
Solen sken på oss precis hela dagen, inte ett moln. Var enda lilla skuggplätt var fullproppad med folk. Så nu är jag riktigt röd och grann.
Nää jag kör nog inte dit igen endast för att strosa rund där. Men om vi campar på Tylösands camping igen, eller nåt så kan jag nog tänka mig att gå in och klappa en dinosaurie eller nåt.

1 kommentar:

  1. Så tradigt att behöva köa till allt... Hade varit bättre om ni varit på stranden med oss ;-). Ingen kö alls, inte ens till toa... Love Ya....

    SvaraRadera