torsdag 5 juli 2012

Måste nog damma....

.... men först lite slappe. Får passa på när mina älsklingar sover.
Sitter och längtar tills imorgon då Jennie och jag ska "göra stan", en liten pubrunda, sen mat på The Tivoli :)
Har inte varit ute sen Helsingborgs festivalen 2010, då jag och Maria härjade runt. Ska bli riktigt roligt imorgon hoppas jag. Nää nu får jag väl hämta damm trasan innan kaoset fortsätter här hemma. Patrice har fortfarande feber (dag 9), bara hon är frisk nästa vecka för hon vill så gärna på dagis. Sista veckan innan semestern så då måste hon ju få gå.

2 kommentarer:

  1. Så trevligt de låter hoppas ni får en jätte rolig kväll kram Fia

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Ida heter jag och jobbar på Aftonbladet. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för en artikel. Vore toppen om du ville mejla mig på ida.davidsson@aftonbladet.se så snart du ser det är! Tack på förhand.
    Hälsningar Ida

    SvaraRadera