måndag 27 februari 2012

Ikea med familjen

Igår bestämde jag och Karro att vi skull ta dem 3 yngsta Fredrikssonarna med oss till Ikea idag. Kl.10 träffades vi och slängde in Patsy & Bella i lekhörnan. 15min senare ringde dem efter mig eftersom Patrice hade kissat på sig. Jag får skylla mig själv att jag inte tog på henne blöja, när allt med trosor är så nytt. Det tradiga var att extra kläderna som jag hade i skötväskan var i storlek 86, bara 3 storlekar för smått :(
Men sen gick de bra igen. Och lite shoppande blev det också till tjejernas nya rum. Och Lunch blev det också. Helt slut var jag när vi kom fram till kassorna. Varm, trött, snorig och allmänt gnällig. Men värst var det nog för Olivia som inte fick en lugn stund på hela Ikea rundan eftersom dem andra två hela tiden skulle peta, pussa och hålla henne i händerna. Så när vi kom hem var hon helt utslagen. Det är inte lätt att vara en super gullig baby :)

1 kommentar:

  1. Nä det är sant... Är man så söt som Olivia så är det svårt att få vara ifred...
    Men tack för sällskapet igår... det får vi göra om... Fast vi behöver inte shoppa så mycket då kanske.... Kramar till er alla!!!

    SvaraRadera